In mei heeft Rijswijk Wonen in samenwerking met de BVR de eerste vragenlijst aan het huurderspanel verzonden over het baliebezoek in het huurderscontactcentrum. We kregen maar liefst 201 reacties en zijn blij met deze waardevolle inbreng vanuit het panel. Een succesvolle start! We vinden het belangrijk met u te delen wat de resultaten op hoofdlijnen zijn en wat Rijswijk Wonen ermee gaat doen. Baliebezoek in cijfers |
De volgorde van voorkeur waarin het huurderspanel contact zoekt met Rijswijk Wonen
- Telefonisch
- Per mail
- Baliebezoek
- Website
Online communicatie neemt steeds meer toe. Ook in de wereld van woningcorporaties. Rijswijk Wonen wil haar huurders vriendelijk, snel en duidelijk van dienst zijn. Rijswijk Wonen wil daarom haar digitale dienstverlening verder uitbreiden. Dat gaan ze doen op twee manieren. Met het opzetten van een huurdersportaal en een online afsprakenmodule zorgen we ervoor dat huurders zelf hun gegevens kunnen inzien of een afspraak kunnen inplannen. Wat mogelijk is kan men snel zelf regelen via telefoon en online, en als dat nodig is neemt Rijswijk Wonen de tijd voor een persoonlijke afspraak bij de balie.
Verbetertips
Tips die we hebben gekregen, nemen we ter harte. Zo wil Rijswijk Wonen de informatie op de website verbeteren, zodat een baliebezoek mogelijk niet meer nodig is. Verder gaat Rijswijk Wonen meer letten op het eenduidig en vriendelijk te woord staan en dat Rijswijk Wonen huurders altijd terugbellen als dat is toegezegd.
Ook meedenken?
Wilt u ook meedenken over thema’s die u als huurder van Rijswijk Wonen aangaan? Dat helpt ons om ons werk nog beter te doen en om u nog beter van dienst te zijn. Aanmelden voor het huurderspanel? Klik dan hier.